lördag 16 april 2011

piffar!

godkväll
Nu har jag kommit in för en stund sen från en super skön kvällspromenad. Jag hann ut innan det blev mörkt. Planen var att hitta något nytt vitsippsställe! Hemma hos familjen vet jag precis vart jag kan gå för att hitta dessa finingar men inte i stan. Så nu har jag gått min "vanliga" runda och hittat ett toppen ställe, så där satt jag i skogen och plockade en liten bukett. Dom fick dela plats på mina nya ljusbricka jag köpte idag på Plantagen. Där hittade jag även några bellisar som fick komma hem till oss. Och så använde jag de där metallblommorna jag pratade om i andra inlägget först fick ja inte till det och blev tokig! Men nu tycker jag det är snyggt ändå. Får se vad ni tycker?:) Nu ska jag doppa lite jordgubbar i choklad mitt favorit mys. Innan jag fortsätter greja lite tills jag stupar... hoppas ni har en riktigt mysig kväll!Njut av dagen imorgon, den ska bli toppen fin har jag hört i alla fall här i krokarna.Blev visst lite mörka kort såhär på kvällskvisten...


kram Frida

2 kommentarer:

  1. Vad är bellisar? jag tycker alltid att du pysslar ihop fina saker =) kram

    SvaraRadera
  2. Maria:) det är dom där små vita blommor med massa grönt har dom i rosa på balkongen också. plockade alltid sånna i mini format hos morfar när jag var liten. va gullig du är, nu får vi se vad du tycker om lampan;)

    SvaraRadera