söndag 13 februari 2011

nya stämplar

God eftermiddag, hoppas ni haft en riktigt mysig helg i det soliga vädret. Igår var vi ute och åt med vänner och senare blev det Raw comedy club. En julklapp till våra karlar som vi tror var uppskattad, skrattade gjorde vi iallafall:)! Idag är Simon i Stockholm hela dagen och spelar match. Fick just en rapport att de vann, bra där! Jag har haft en sån där lugn dag. Tog en lång promenad i solen, älskar att gå och spana på alla fina hus. Skönt att komma ut, rensa lite tankar få frisk luft och komma in lite klarare i knoppen. Hade hoppats på att lite ny inspiration skulle infinna sig. Men har några små projekt jag har skissat ner så snart kanske det blir nått nytt till lägenheten. Igår shoppade jag nya stämplar. Så fina och perfekta, nu kan jag göra nya ljus som inte blir så juliga. För någon vecka sen fick jag ett paket på posten från moster M med en super fin stämpel. Så jag gjorde ett kort och skicka som ett tack till henne. Också perfekt stämpel till små tavlor och ljus. Så super tack för den!

Nu ska jag fortsätta på mina skisser och idéer dom ska bara så gro lite. En tavla jag vill ha vid den tomma väggen bredvid balkongen blir nog 30x120 eller något liknande så den måste få gro lite. Hoppas ni är fulla med massa härlig inspiration och att vi hörs snart igen...



kram Frida

1 kommentar:

  1. Härlig stämpel och fint kort Frida! =) Saknar dig redan ska du veta, hoppas jobbet går bra? Har det hänt något kul? Hoppas du har det jätte bra, kram kram och extra kram på hjärtans dag!

    SvaraRadera