tisdag 1 februari 2011

lång tisdag...

ikväll har jag städat, var tvungen att få lite ordning på vårat hem kände jag. Men det roliga är att när jag väl börjar städa så hamnar jag i nått riktigt städprojekt. Brukar ni också göra det? Ikväll blev det att sortera bort gamla tidningar och möblera om i vasskåpet. Tisdagar är en väldig bra dag att städa på i alla fall. För då är det ju min femman kväll så jag pendlar mellan tv, muffins, tekopp och som sagt var städningen. Men såklart har jag piffat lite också. Har blivit lite utav en vana att när jag vet att jag ska städa så köper jag nått nytt kan va en blomma, lite ljus eller nån annan liten pillidutt.Idag var jag inne på village en snabbis på lunchen. Det blev en söt lite blomma därifrån. Har inte nån bild på den så ni får se den en annan dag. Ikväll tänkt jag istället bjuda på mitt senaste inredningsinköp också från Village och lite vårpynt från hallen.

Enjoy! 



Nya klädhängare på badrumsdörren.


nattinatti, kram Frida

2 kommentarer:

  1. Du gör så fint så! Jag tycker jag städar lite varje dag, då funkar det dessvärre inte att köpa smågrejer för då skulle hela lägenheten vara ännu mer full av pillidutter =) kram

    SvaraRadera
  2. Ser lika mysigt ut som vanligt hemma hos er :) Verkligen smarta krokar måste jag säga, haha har inte sett såna förut... måste jag lägga på minnet!
    Hoppas allt är super bra hos er, måste ju erkänna att man saknar jobb tjejorna lite grann här dåå...

    Ta hand om dig!! /kramar marie

    SvaraRadera