tisdag 30 oktober 2012

Favoritcafé


Fröken Brogrens veranda 
frokenbrogrens.se




När jag kommer till Örebro och vill fika brukar jag tyvärr glömma detta fantastiskt mysiga café men Mamma har det som en favorit så ibland möts vi där. När jag var där med henne senast så insåg jag att nu måste jag gå hit varje gång jag vill fika på ett inspirerande och avkopplande ställe. Spana in bilder super mysig pastellig miljö och så har dom en liten butik också.
För oss glutenintoleranta har dom bra koll och erbjuder sig att göra mackor, det ger pluspoäng!
Nu åker jag hem i nästan en vecka, ska bli så mysigt och då kanske jag hinner med ett besök, hoppas det! Massvis med roliga saker på agendan, rapporterar senare.
Följ mig på instagram; fmelin om ni vill ha snabbare inspiration från vardagen:)










Var rädda om er, Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar