tisdag 9 oktober 2012

kylskåpet EKAR tomt

Limemarinerade jordgubbar med vanilj eller korv och makaroner?
Tänk om jag hade lyckan att välja! Men gissa vad som fanns i kylskåpet nu när ena tentaperioden är över. En ensam frukostkorv och så lite pasta, MUMS! eller? Nu har jag kikat på halv åtta hos mig, mysigt för då känner man sig liksom inte så ensam, när man får titta in hos andra. Jag älskar att se hur andra har det. Ikväll avslutade dom just med limemarinerade jordgubbar och någon vaniljkesella det såg fantastiskt gott ut. Dom sa att det var bland det godaste dom någonsin ätit i efterättsväg... Kan jag tänka mig! Själv väljer jag på en halvrutten nektarin eller gott och blandat (notera att det bara är dom äckliga gula&svarta kvar). Så precis nu så tog jag beslut om en rask promenad till ICA, nått gott kan man väl få köpa? Så får det bli. Resten av veckan handlar om att ställa om och börja plugga finans, så tittar säkert in här nått!



kram Frida

1 kommentar:

  1. Usch, tomt kylskåp är så tråkigt. fast jag är oftast inte sugen på det som finns även när det är fullt. JAAa,mera blogg Frida =) Älskar att läsa om din vardag och vad du hittar på! puss och kram

    SvaraRadera