torsdag 8 november 2012

kaserngatan6


igår hade jag en fantastiskt mysig kväll med mina favorittjejer, de firade mig i förskott med god mat och present. Idag var jag super trött imorse, sen hade jag så svårt att fokusera på att sitta och läsa så bestämde mig för att ta en långpromenad i det fina vädret. promenaden fick inkludera blomsterlandet och jag fick med mig massa fint hem. Jag har varit så sugen på att fixa lite nytt här hos mig, lite höstigt nästan juligt fick det bli. härlig mossa, massa ljus, amaryllis och hyacint. Kanske är jag knäpp, men visst är det mysigt att tjuvstarta lite;) Nu längtar jag tills jag får ta fram stjärnan i fönstret också!
tända ljus så fort det blir minsta mörkt har blivit mig nya drog!

ser ni den fina servettboxen? åh fantastiskt, har spanat in den så länge och det hade tjejerna uppmärksammat så den fick jag av dom igår!

svårt att se kanske men stjärnan på ljuset är super fin, hittade jag på blomsterlandet, bara en "pigg" att trycka i ljuset. och skridskon fick jag på ett paket från mamma, se vad den passar mig bra ändå;) eller hur mamma?


kram Frida

1 kommentar:

  1. Åh vad fint du har hemma Frida! Jag vill också ha spröjsade vita fönster och inte fula bruna som vi har. Alltså, vi måste ses snart jag blir tokig! puss och kram <3

    SvaraRadera