fredag 21 januari 2011

inspiration i kubik!

www.formex.se
Efter att ha planterat lite fler pärlhyacinter, lite dammsugning och disk så har jag fått fredagkväll! Härligt, och nu är jag laddad från tårna inför imorgon. Då beger jag mig till Formex för en hel dag med inspiration och härliga nyheter att spana på. När man kommer därifrån brukar jag känna mig så full av intryck att man knappt kan sortera dom. Men jag hoppas och vet att efter några dagar så blir man sådär sugen på att skapa nytt och välkomna våren på riktigt. Jag vet att det har vart dåligt med pyssel på sista tiden och jag saknar det. Men nu börjar det ramla in massa nytt och suget efter nya smycken är stort. Så snart är jag igång igen, det vill jag lova! Ha en super helg och unna dig lite våriga blommor så hörs vi snart igen.

 kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar