söndag 19 februari 2012

nytt på rummet

Efter några tappra försök att plugga Microekonomi igår så bestämde jag och Nathalie för att ta en lång promenad. Den inkluderade några väl valda stopp, såsom mataffären för att handa till melodifestivalen och sen Åhlens för att spana lite, måste verkligen lyfta fram deras butik här i Norrtälje, den är toppen! hittade en kudde som jag spanat in där och så fanns det en kvar "som det stod LillaF på!" sen har vi en annan mysig butik nere i byn, säger så annars menar man tydligen Sthlm (om man skulle säga stan). och där köpte jag ett smyckesskrin för ett tag sen från Edblad i betong såklart.

ENJOY! nu ska jag kila till min lilla studiecirkel (lillaF+vän) där vi ska hitta intuitionen(!) som behövs och tydligen finns hos alla nationalekonomer men som vi har tufft att finna... ha en strålande dag.



kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar