måndag 27 februari 2012

Holland

hej på er!
Nu är jag hemma från Holland. har varit där på ett projekt för Ikea. vi bodde i Rotterdam, kan varmt rekommendera staden! Åker gärna tillbaka, vi bodde på ett toppen hotell, det var en fantastisk marknad på helgen, staden bjöd på kanon shopping och mysiga matställen. Men vi har såklart sett mest av Ikea i Barendrecht:) vi har samlat ihop enkäter till ett projekt om deras olika restaurangformat. Mådde riktigt bra av att få göra någonting helt annat några dagar och komma tillbaka med ny energi. Var lite utav ett slag i magen att återkomma till verkligheten, men nu ska jag kämpa på ordentligt! måste fixa våren, jag vet att vi har tuffa ämnen men vill ändå tro att våren känns lättare just med tanke på att det är just vår:)

Glömde min kamera helt, sladden är borta och den bra kameran har inte kommit hit från mitt andra hem än. men tog några bilder med mobilen:)

toppen lyxigt hotell!

dom här kubhusen har vi funderat mycket kring under resan så häftiga, det är lägenheter så man kan bo där och vi har verkligen funderat på hur detta går till. så spännade!

Här hängde vi varje dag, Ikearestaurangen

Vackra blommor från marknaden, lite för tidigt för att få njuta av tulpaner men mycket annat vackert, nästa gång ska jag åka lite senare så det blommar mer!

Sista dagen blev det massa shopping, så roligt att handla  i lite andra butiker än de i Stockholm. Blev både kavaj och kostymbyxor, plånbok och kuvertväska/plånbok (se bild), jeansshorts i svart och min första blus!
Nu börjar tentaperioden på riktigt snart och som ni förstått är det riktigt tufft, så nu är det fullt fokus! jag ska ge allt och lite till för att klara av det här. Ska försöka ta vara på den här energin. och se tillbaka på hur bra det faktiskt är att få göra någonting helt annat några dagar för att sedan kunna fokusera igen. Nu längtar jag super mycket till påsk, då anländer jag till Örebro igen, YES!

Ta hand om er,
kram LillaF

2 kommentarer:

  1. Åh, vad häftigt! Värsta lyxhotellet ser det ut att vara =)Vi får ringa och prata en stund när du har tid, vårens plugg kommer att klara utan problem! Du är ju grym, och nu har du ju dessutom en ny kavaj, kostymbyxor och en BLUS! Ojoj, som en riktig businesstjej! puss

    SvaraRadera
  2. Hej Lilla F!
    Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med pluggandet, och hoppas vi ses när du kommer hem till sommaren (?) =).
    kram på dig

    SvaraRadera