söndag 16 september 2012

ny lägenhet

När jag kom tillbaka efter en sommaren hemma i Örebro så var det kaos i korridoren som jag bott i så jag tog ett snabbt beslut tillsammans med familjen att flytta. Jag har bara flyttat några hus bort men nu har jag mitt eget krypin, och jag älskar det. Jag tror att det var precis det här jag behövde. Nu har skolan dragit igång på riktigt, direkt utan en chans att andas så vi kör väl på! Vi läser två kurser Corporate Finance (på engelska) och organisation och ledarskap på svenska. ni som känner mig förstår att den sistnämda är min favorit. här får ni ett smak prov på hur jag har det på mina nya 28 kvadrat. Lägenheterna ligger ju på ett gammalt "militär område" så jag älskar husen,  och speciellt de vackra fönstrena! I veckan har vi studiebesök inne i sthlm så då ska jag passa på att köpa lite fler kuddar till min säng som nu får agera både soffa och säng. Har spanat in några favoriter från H&M HOME:)







kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar