torsdag 9 december 2010

Farmor är min favorit!

vilken lycka:) idag när jag var på jobbet så kom farmor och farfar upp på stan. Dom hade tagit bussen upp för att spana in nya vågen och så ville Farmor lämna lite som hon bakat, till mig! Om jag blev glad, jag deppade häromdagen för att jag skulle få vara utan saffransbullar hela julen för att det inte finns några goda för gluttisar. Men nu är julen räddad och jag har fått fylla frysen med goda bullar och nybakat bröd. Härlig känsla att få äta lite färsk bröd, annars är det bara fryst bröd som gäller, tyvärr! så ikväll när jag kom hem från gymmet så åt jag gott bröd, koka lusse te och åt saffransbullar. Efteråt har jag suttit och pysslat lite julkort. Därför blev det lite sent... Nu ska jag sova och imorgon laddar jag för shoppingkväll med mamma och syster. Ska bli mys, nattinatti!



 kram Frida

1 kommentar:

  1. Brödet ser supergott ut! Tur att du har en omtänksam farmor med bakningsskills så du också får lussebullar =)Vart har du köpt lusseteet? puss

    SvaraRadera