tisdag 21 december 2010

julstämning

godkväll på er!
förlåt för att jag inte skrivit på länge, jag har saknat er! hoppas ni har saknat mig;) Det är högtryck på jobbet just nu. Så allt annat kommer lite vid sidan av. Men nu jobbar jag på julstämningen. Det konstiga är att den egentligen har infunnit sig länge med tanke på musiken på jobbet och allt julpysslande. Men ändå jobbar jag lite extra på känslan nu.. Den där riktigt mysiga känslan så man blir varm i kroppen och myser bara man tänker jul... Och jag älskar att kolla på Ernst då! Jul med Ernst, kan det bli bättre? Så här sitter jag, dricker Lussete, har laddat upp med alla julklappar som ska paketeras in i fina papper och kollar på just Ernst. Förhoppningsvis hinner jag göra lite fina ljus att ge bort till nära och kära också... vi ses snart igen,

bild från hemmakanalen.se

kram Frida

1 kommentar:

  1. Tro det eller ej, men jag har faktiskt haft simmössa och simglasögon en gång i tiden =) Med klubbens logga på till och med! Men jag la av med simningen när dem ville att man skulle tävla varannan helg och träna 4ggr/veckan. Jag spelade ju i orkester så jag hann inte med så mycket simning då. Vem vet, jag kanske går tillbaka till mössa och glasögon, det går ju som sagt fortare och är bekvämare!

    SvaraRadera