lördag 4 december 2010

ska jag avslöja?

godkväll:)
Jag har suttit och funderat på om jag skulle avslöja mitt sista stämpel köp eftersom planen var att några av årets julkort skulle ha den som tema. Men åh den är fin att jag bara vill dela med mig. Jag visste inte om jag skulle skicka några i år. Har inte riktigt tid att göra julkort, kände jag. Men så dum jag är! Såklart jag ska skicka julkort, det är ju det mysigaste som finns! Jag gillar inte mail eller sms varianten. Kanske som ett komplement men det är faktiskt inte samma grej, vad tycker ni?
bilden på stämpeln kommer från Reprint.se
 Titta vilken underbar stämpel. Med massa härliga julord. Stämpeln heter julmys och det stämmer verkligen in på denna tycker jag. Dom har lyckats få med alla fina stämningsord. Härligt! Så nu blir det pyssel imorgon kväll, ska nog hinna göra en liten ljuslykta också.


nattinatti, kram Frida

1 kommentar:

  1. Åh, en sån vill jag också ha!!!
    årets julkort blir inte alls lika kul som tidigare år, men vi har helt enkelt inte råd med scrappade nu. Men det blir iaf lite personligare än ett sms eller mail, det lovar jag! kram

    SvaraRadera