onsdag 15 september 2010

höstmys med ljus

Bubbelbad efter gymträning, helt underbart! Mimmi och jag var och träna efter jobbet idag, skönt! Men det slog oss när vi kom ut vid halv 9, va mörkt det har blivit. Då får man cykla hem och tända lite ljus, mysigt med höst då:) De här lyktorna lyser så fint i sovrummet. jag har använt två "glasvaser", tunna papper, servetter och gjort decoupage på dom. Sen klistrat på band. På bilden är dom precis nygjorda.
När jag kom hem ikväll hade jag telefonmöte och spåna idéer för en spännande grej vi ska köra i kyrkan, återkommer om det:)  Hoppas ni haft en bra dag idag. Jag laddar för ledig helg snart, blir nog Märtas café!


kram Frida

1 kommentar:

  1. Jag skrev en kommentar som bara hann bli halv innan nånting hände så nu gör jag ett nytt försök. Du har en superfin blogg och jag blir verkligen inspirerad av dig! Som alltid då...

    Jag gjorde en ny blogg på blogspot men vi får se om jag gillar det. Inget officiellt ännu, men nu kan jag iaf kommentera dina inlägg.

    Puss & Kram /Mary

    SvaraRadera