tisdag 21 september 2010

påväg upp och möta syster

 är precis på språng Då jag kom på en idé! jag ska nog göra om över våran soffa. Just nu har jag tre tavlor 30x30 där men är lite sugen på att ändra, vi har faktiskt haft dom där sen vi flytta in... och igår kväll så spana jag in panduro bloggen. bloggredaktören där bara sprutar med nya idéer och det gillar jag. Jag brukar inte "sno" idéer rakt av men tavlan jag hittat skulle verkligen passa och materialet har jag hemma. kolla in den här och så skapar jag en ny 40x40 till bredvid så får jag nått nytt!
så här vi det nu...  

ni får gå in och spana på panduro bloggen och helene som är bloggredaktör (inlägg=tavla) ska se om jag kan fixa in bilden sen. blev lite krångligt;)
tror iallfall på att det skule bli super snyggt! i får se om jag hinner med lite pyssel ikväll...



kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar