måndag 27 september 2010

sommarbröllop

fast det är inte vi som ska gifta oss;)... men vi var på två bröllop i sommar. Älskar bröllop! visst är det helt underbart fint. ett av bröllopen vi var på i somras var i Hudiksvall, Maria och Kristian gifte sig, det var precis sådär lyckligt och vackert som det ska vara! och såklart kände jag att jag måste pyssla ihop nånting till dom. Speciellt eftersom jag och Maria är pysseltjejer!
det blev en resväska att ta med sig på smekmånaden;)                 


 Hoppas eran vecka har startat bra, idag har jag tänkte lite extra på sommaren då mår jag extra bra.
kram Frida

2 kommentarer:

  1. Åh, den var så fin! Tyvärr fick den inte följa med på smekmånad men nu står den och pryder vår tv-bänk i vardagsrummet. puss

    SvaraRadera
  2. Jättefina väskor!!
    Däri kan man gömma många vackra saker:))

    SvaraRadera