tisdag 14 september 2010

lugn och ro

 när jag vill ha lugn och ro är mitt bästa knep att göra ordning en kopp te, ta fram en filt och någon tidning, sen går jag ut och sätter mig på vår balkong den är ju inglasad så perfekt nu på tidig höst... sitter där och läser eller har med mig lilla datorn ut. bästa var såklart att inreda den. så här har vi det på balkongen.



hög mysfaktor... Lotus fatet från Indiska är en favorit. Ibland med ljuskoppar och "bubblor", till jul blir det hyacinter, mossa och kanel. Budbrädan "skynda långsamt" är från Lisa på Elses bod, tänkvärt! Ni kommer se mer av hennes saker vill jag lova... skohyllan i hallen är en favorit lovar att fota och visa en annan dag.

kram Frida

1 kommentar:

  1. JIHOO!!! Äntligen! haha jag älskar att se mina saker hos er!
    Ja.. pencelinet gav verkan direkt å nu är han snackpåse igen!
    pyssel!? ja SNAAARt måste vi är super sugen! jag kan faktiskt när som!
    Hörs snart!
    Kram Lisa

    SvaraRadera