måndag 13 september 2010

ny inspiration...

Härligt att komma hem efter gymmet och mötas av ny spännande inspiration, kvällen är räddad! Jag tror till och med att jag ska krypa ner i sängen och läsa lite! Men samtidigt kyler jag ner Simons stukade handled, den mår inte riktigt bra. Vi får hoppas att svullnaden går ner och han låter bli basketbollen några dagar, vi får väl se om han klarar det;)...


Låter spännande med "modernt och personligt`", eller hur?
och FÖRNYA! vem vill inte det när det börjar bli höst?

Tänkte visa ett projekt jag greja med för ett tag sen. Såg idén på en dansk blogg och satte igång, lite krågligt men en rolig inredningsdetalj och det krävs inte så mycket material. Gäller dock att få tag på glödlampor, kan ju börja blir lite svårt, men lycka till och var rädda om händerna, jag satt med dubbla vantar:) svårt att få bra bilder med ni ser säkert att det är mina "glödlampsvaser"...


kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar