måndag 18 oktober 2010

godkväll:)

Nu ska jag precis börja pyssla lite... blir nog lite halsband ikväll. Igår gjorde jag flera fina klädnålar. Det är en så rolig detalj att smycka en tröja eller sjal med. Det pågår extra mycket produktion här hemma just nu. Det är för att jag har två små projekt på gång. Dels så ska jag åka ner till Göteborg om ett par veckor med Mamma. Då har jag tillsammans med Maud planerat att vi ska ha lite afternoon tea eller nått liknande mysigt där hemma och så ska jag ta med mig lite saker som jag har gjort och sälja hos henne. Och så ska kyrkan ha en julmarknad lördagen vid första advent och då har jag lovat att sälja lite grejer där också. Så då gäller det att hinna med att göra lite, så jag har nått att sälja. Svårt att veta vad som är lagom mycket bara... Den här tavlan gjorde jag här om dagen. eller just den här står hemma hos mamma men jag har gjort flera lika. Mysig liten tavla att unna sig själv eller att ge bort till någon man tycker om:)




kram Frida

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig blogg!!! Hit kommer jag att titta in för att få inspiration och vila ögat på en massa vackra saker.

    Tack än en gång för en supermysig tripp tillsammans :o) Jag hade the time of my life ;o)

    Kraaaaam

    SvaraRadera