tisdag 5 oktober 2010

hos mamma

Det är så roligt att ha massa idéer och när man inte har plats för dom hos sig så är mamma alltid uppmuntrande till nya saker! Vissa saker jag gillar att göra passar helt enkelt bättre hos dom än hos oss. I söndags när jag var där så var det så vackert väder, blåsigt men fint och solen lyser sådär härligt. Massa fina löv på träden och Mamma hade tagit in olivträdet och gjort så höstfint, då saknar jag trädgård;)! tog såklart massa bilder där hemma, några delar jag med mig av idag. Har pysslat ikväll, mosters halsband är klart, gjort lite kort och så två födelsedagspresenter till, men de får jag vänta med att lägga upp tills jag har levererat dom:) Tänkte cykla med Simon imorgon bitti (fast jag är ledig)... han cyklar 7.45 till jobbet då tänkte jag ta mig till gymmet. Skönt att träna morgon och så får jag mer pysseltid över:)
vackert!

att dekorera "askar" gillar jag. med stämplar spets och färg.

flera askar jag har gjort här med lite gammaldags bilder på. roligt att ge bort och vackra att bara ha stå framme. 
Det är så fint där hemma och så härligt att komma dit och bara vara, stämningsfullt... Hoppas ni fått lite ny inspiration så hörs vi imorgon, nattinatti!


kram Frida

1 kommentar:

  1. Ser fint ut hemma hos dem. Ha en skön ledig dag!
    kram
    PS. Trist att du inte kunde komma på visit den lördagen, men jag förstår, i jämförelse med Ullared ligger man i lä..hehehe ;-)DS

    SvaraRadera