fredag 15 oktober 2010

helg!

Tror jag har missat att berätta att: 
Imorgon åker vi till Ullared, eller inatt! klockan 04.00 har vi "samling" i Adolfsberg och sen laddar vi för en mega låång shopping dag. Ett gäng med tjejer och shopping, ska bli så kul. Såklart längtar jag efter Panduro outlet som ligger granne med Gekås. Men som utlovat ska jag visa er halsband och sjalar ikväll:)
Mauds halsband. gjort med organza, spets, kedja och så flera fina hängen.

vilket jobb men ack så snygg den är! trikågarn, pärlband, spets, organza och hängen.
så svårt att få rättvisa bilder men på riktigt är dom snygga;) och jag är så nöjd med dessa, dom passa dom så bra och är riktigt arbetade. Sjalen har jag till och med handsytt lite och ni som känner mig vet att det tar emot när nål och tråd kommer på tal... hoppas ni får en känsla av hur de är och hoppas några av er få se dom "in real":)
NU måste jag verkligen sova för snart ska jag ju upp! galet. nattinatti...


kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar