onsdag 20 oktober 2010

quality time

 åh va viktigt det är! vi försöker att vara bra på det, båda har tok mycket på jobben just nu men kanske är det extra viktigt då?:) vi har haft målare här några dagar nu och då har vi passat på. Igår var vi ute och mat på indigo efter jobbet, en favorit restaurang som är super mysig. Sen skulle dom komma imorse klockan 7 (på min lediga dag) så då bestämde vi oss för att cykla till java på morgonen, och äta frukost ihop. hög mysfaktor!
Nu har jag varit och träna och dagen känns kanon, ska pyssla lite äta nått sen blir det Frida&Mamma eftermiddag. Med ett besök på krusagarden.se och fika ihop på stan. Kanske hinner vi med ikea. För där har jag spanat in den här fotpallen.
bild från ikea.com

Jag har funderat länge på att vi behöver lite mer plats att sitta på om vi har folk här och jag hade gärna köpt en fåtölj men tyvärt funkar det inte hos oss. så då har jag kommit på att den här kan bli den perfekta lösningen! och ett stort plus är förvaringen. tänk va bra att kunna "gömma" lite grejer där under:) vad tror ni?


kram Frida

2 kommentarer:

  1. Extra förvaringsplats är aldrig dumt! Snygg var den också!

    SvaraRadera
  2. En sådan står på min "att köpa"-lista också. =)

    SvaraRadera