fredag 5 november 2010

kärlekstema!

 jag har varit lite besviken på idol den här säsongen, men jag tänkte ge det en chans när det är kärlekstema och här sitter jag med tårar i ögonen och tänker på alla jag tycker mycket om! lycka... jag laddar annars för en helg med jobb och en riktigt spännande eftermiddag med familjen då vi ska planera en lång resa ihop, wow! längtar. Sen håller jag på att skriva ihop en liten lista för vad jag behöver fixa på söndag. Det är inte så många grejer men jag älskar listor:) jag ska köpa flera ljus att dekorera, kolla fotpallen en gång till och så har jag spanat in ett par nya skor!
älskar ramen från sia som jag fynda för ett tag sen. liknande har kommit in på Panduro.

kram Frida

2 kommentarer:

  1. Shit vad snygg den var! Och jättefint budskap innuti, får jag sno det?? puss

    SvaraRadera
  2. Mria så klart du får sno det!;) tänk om det var mitt egna ord men nu kom ju Shakespeare på det lite tidigare! puss

    SvaraRadera