onsdag 17 november 2010

storstan

klockan ringde första gången vid 6 andra gången vid halv 7 och då gick det ganska bra att gå upp faktiskt. Men jag förstår varför, jag och lillaL skulle ju åka till Stockholm. Jag drack en kopp te gjorde lite macka och kamma iordning mig för att möta upp syster och åka med bussen vid 8. Vi kom upp på stan och fikade direkt. Var tok fikasugna ,sen gick startskottet;) Vi flängde runt mellan alla favoritaffärer och hade det tok mysigt, hann med en snabblunch och sen var vi igång igen. Och tro mig jag hittade många fina pillidutter och andra bra grejer. Jag kan inte tänka mig att jag är den enda som tycker om pillidutter. Ni vet det är dom där grejer som man bara behöver, som inte är så stora och man egentligen kanske inte behöver eller saknat men när man står där och den skriker på en så behöver man den verkligen;) är ni med då? vi shoppa en del kläder, perfekt och super bra med expert smakråd! nu ska jag absolut sova, imorgon ska det skyltas tidigt:) jag bjuder på en bild från fina biblioteksgatan där dom gjort jul fint, mys!
tack lillaL för idag.

kram Frida

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Låter som ni haft en superskön dag!! :-) Va härligt!
    Tänkte höra om man kan få ta del av lite tips på dina favvobutiker. Både om man vill handla lite "pillidutter" och pyssel. Jag går alltid till samma butiker och vill gärna hitta några nya favoriter :-)
    Hade gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera