måndag 1 november 2010

Tjejhelg

förlåt för dålig uppdatering men har haft så mycket på gång sista tid. Nu har jag laddat batterierna i Göteborg tillsammans med Mamma. super mysigt! vi behövde verkligen det tror jag:) vi åkte redan på fredagen så helgen skulle bli lite längre sen skrota vi runt lite på stan och gick i massa mysiga inrednings och pyssel affärer. Finns sånt utbud! Och v har våra stående favoriter. Sen har vi ätit god mat, fika och tagit det lugnt. Som jag berätta så hade jag även pysslat ihop lite grejer som jag hade med mig ner till moster och som jag visade för ett härligt gäng tjejer på lördag eftermiddagen, lyckat och ett super mysigt koncept:) hade med mig kameran och var laddad för att föreviga  studen och grejerna innan dom försvann, men glömde minnet till kameran hemma. Så ni får stå ut med iPhone kvalitet;) blir några idag så kommer det fler i veckan. hoppas ni haft en super helg:)





kram Frida

1 kommentar:

  1. Ojdå, vad hade du för dig då som fick dig att tänka på mig?? hihi =) Jag saknar dig massor, kom till Malmö och hälsa på!

    SvaraRadera