tisdag 2 november 2010

vardagsglädje

Vissa har aldrig riktigt fastnat för den här trenden med ord och bokstäver. Men det har jag, som ni säkert märkt. Det jag  har märkt är att jag mår bra av att ha dessa ord runt omkring mig och jag väljer ord för att uppmuntra, glädjas och få lite extra motivation. Anything is possible finns i vardagsrummet, Den bästa dagen är idag står på en hylla vid köket och så tänkte jag visa en disktrasa som jag gjorde till min moster i helgen. Dels tycker jag man bara blir glad av att se en vacker disktrasa och så trevligt att kunna skicka med ett budskap där den står.
ser ni? fint eller hur?
 När jag var i Göteborg passade jag på att införskaffa lite nytt och bland annat blev det ett 
&- tecken, jag älskar det redan. Det står på hyllan över mitt pysselskrivbord. Ni ska få se det någon dag när ja fått mer i ordning. Nu ska jag grundmåla lite, inte fullt så kul men tänk va roligt att kunna piffa imorgon...

kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar