söndag 14 november 2010

pappasdag

pappa har en helt egen dag! Min och lillaL´s pappa heter Tomas och han är världens bästa pappa! snart ska vi till farmor och farfar för lite farsdag mat och Simon cykla iväg till idrottshuset för samling och bortamatch i linköping, lycka till!:) den här helgen har varit perfekt och jag har fått massa fina gratulationer och presenter. vi hade en super mysig kväll med tjejerna från jobbet igår med massa gott att äta och utgång och innan flängde jag lite på stan, trevligt...

Jag har visat några ljus jag har dekorerat men nu ska ni få se hur fint det blir. Jag är helt lyrisk för jag tycker att det är ett så enkelt sett att inför hösten och julen pynta lite extra. jag ska erkänna att sen vi flytta till lägenheten har jag varit lite rädd för att ha massa tända ljus för jag är så dåliga på att komma ihåg dom men nu får det bli skärpning och jag har börjat tända ljus. visst är det mysigt? men just dessa ljus vet jag inte riktigt om jag vill tända;)


jag har ett litet betongbord i ett hörn där jag försöker ändra lite efter årstid och när jag kommer på nått nytt att testa. så här har vi det just nu. glasskålen som ljuset står i är en ny favorit och zinkhjärtan är en gammal favorit som kommer fram till julen, skålen och hjärtan kommer från smultrongarden.blogspot.com

kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar